"Aku Yang Mengandung, Suami Pula Yang Terlebih Sensitif Sampai Kena Marah Sikit Pun Menangis Macam Kena Pukul"

loading...

Hari ini tiba2 macam nak kongsi cerita saya isteri dan suami. Ceritanya saya dan suami keluar pergi bungkus makanan. Saya dan suami suka makan ayam, jadi suami tolong beli makan.

Sampai je dekat rumah, saya pun siap kan semua kami makan. Ada 2 ketul ayam, satu bahagian paha dan satu lagi bahagian thig, saya ambil lah yg paha. Kebetulan suami tengah oncall , jadi saya makan ayam dulu.

Lepastu tiba2 suami jerit. Dia kata kenapa ambil ayam papa, saya cakap kan ada lagi satu. Ya allah, pasal bahagian paha yg saya ambil dan saya makan, dia boleh nangis . Dekat 2 hari dia tak tegur saya, asal balik je mesti dia nak nangis tak tahu kenapa terlalu sensitif. 

Saya pelik sangat masa tu. Ada sekali tu saya membebel pasal bilik game dia berselerak. Dia menangis macam saya ni sebat, marah dia ke apa. Saya cuma cakap je... Ya allah , saya punya lah geram, sensitif dia lain macam. Haih rupa2nya alahan, perangai ibu mengandung dia dapat. 

Patut lah asyik nak badmood dan sensitif, rupanya saya disahkan mengandung 3 minggu ..patut lah lain macam je perangai dia .... saya ok je tak ada alahan atau apa, tapi suami yang lebih .. harap2 lah tak berpanjangan, jenuh saya nak pujuk dia semua ... 

Alhamdulillah rezeki allah bagi kami , setelah 6 tahun berkahwin , tak putus2 doa untuk dapat anak ... akhirnya allah kabulkan juga .. doa kan saya supaya sihat sentiasa dan juga baby sulung kami. 


Sumber : kaki share
loading...

0 Response to ""Aku Yang Mengandung, Suami Pula Yang Terlebih Sensitif Sampai Kena Marah Sikit Pun Menangis Macam Kena Pukul""

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close