Penat Layan Perangai Kampung Kau, Biadap! - Aidil Zafuan Hilang Sabar Dengan Rita Rudaini

loading...

Penat Layan Perangai Kampung Kau, Biadap! - Aidil Zafuan Hilang Sabar Dengan Rita Rudaini


Kisah kontroversi Aidil Zafuan dan Rita Rudaini kembali hangat apabila apsangan ini sekali lagi bergaduh di laman media sosial.

Kali ini Aidil Zafuan dilihat hilang sabar dengan komen yang ditulis oleh Rita Rudaini.

Kemarahan Aidil memuncak dan memuatnaik perbualan Rita Rudaini tersebut di laman IG miliknya.

ini pula respon balas dari Aidil:

"Motif nak tulis macam ni apa hal?"

"Oi perempuan, kau ni dah takde kerja lain ke asyik-asyik nak kacau hidup orang? Aku ni kalau mati hidup semula pun aku takkan balik dekat orang mulut macam kau ni tau tak.

"Aku ni betul hilang sabar dengan kau ni. Kalau nak publicity murahan pun, bukan dengan cara nak menganggu hidup orang lain. Aku diam selama ni tak kacau hidup kau, sekarang apa motif nak buat benda-benda macam ni? Dah takde kerja lain dah nak buat?

"Sudah-sudah la tu buat hal masing-masing. Jangan hidup dengan nak mengacau orang je. Penat la melayan perangai kampung kau ni. Biadap!!"




Fuh memang panas mereka berdua ini.

Sejak bercerai, pelbagai kontroversi melanda mereka berdua terutama bab nafkah.

Aidil kini telahpun bernikah dengan Zarema Zainal dan mempunyai seorang anak.

Sumber : berita memey
loading...

0 Response to "Penat Layan Perangai Kampung Kau, Biadap! - Aidil Zafuan Hilang Sabar Dengan Rita Rudaini"

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close